www.bagerielever.blogg.se

Sara
Vem är jag?
 
Nu är det min tur att presentera mig. Jag vill bara börja med att ursäckta min stavning ibland, sak samma jag är en av oss 4 här som ska uppdatera och sont. Konditori linjen var inget jag tvivlade på att välja eftersom jag är bra på dom praktiska sakerna och suger på dom andra sakerna. Jag skulle väll inte säga att jag har så bra självförtroende men det har väl med min bakgrund och göra. Övrigt är jag ganska skoltrött men är inte häller på så sugen på att börja jobba men det blir säkert jätte bra. 
 
Mina intressen är några stycken så som att teckna, skytte och kolla på Youtube och filmer. Jag älska mina kompisar och sätter alltid dom före mina kännslor. Förutom allt annat så älskar jag att shoppa med mina vänner och känner mig osäker utan smink. 
 
 
 
 
 
 


#1 - Anonym

Så fint att du bryr dig om andra men glöm inte bort dig själv ❤

Svar: Ska försöka <3
4 bagerielever