www.bagerielever.blogg.se

Engla
 
Vem är jag?
 
Jag antar att det är dags att presentera mig då. Jag är inte den bästa på att skriva men man kan ju alltid göra ett försökt. Jag är då en av 4 personer som ska upptadera och göra inlägg på denhär bloggen. Jag ska försöka att upptadera så mycket som jag kan och orkar. Jag välde bagerilinjen eftersom jag ville ha något praktiskt eftersom jag inte är så jätte bra på de teoretiska ämnerna och då blir jag lätt trött på skolan. Plus att jag gillar att baka så det är ju bara ett plus.
 
Jag är en snäll och positiv människa (enligt mig sjävl iaf). Jag är väldigt pratglad och tycker om när jag får uppmärsamhet från mina kompisar, jag gillar dock inte att prata framför männsikor som jag inte känner eller känner mig bekväm med. Om jag skulle beskriva mig själv med tre ord skulle det nog vara Glad, förvirrad och så har jag väldigt bra humor (engligt mig själv). Jag är väldigt omogen och min humor e ungefär på samma nivå men jag kan ju sjävlklart vara seriös om det skulle bhövas någon gång. På fritiden tycker jag om att vara med kompisar inne i stan, gymma, kolla youtube och äta : ) Jag spenderar också väldigt mycket tid med min pojkvän. 
 
Jag tycker om att baka men det finns ju lite problem, jag är inte så jätte bra på att göra fina saker ( dock så börjar det bli bättre) men det jag bakar blir alltid gott. Nu ska jag inte vara sån men jag tror nog aldrig att jag har bakat något som inte smakar bra. Men som sagt måste jag jobba på utseendet av bakverken. Man kan ju inte vara bäst på allt då skulle ju livet inte vara så kul. 
 
Jag ska avsluta här för att jag märkte att jag har skrivti väldigt mycket. Men jag hoppas att ni tycker om vad vi lägger ut och försätter läsa.