www.bagerielever.blogg.se

Ett aktivt påsklov
Hej på er!
 
Det här påsklovet har varit en av de bästa veckorna hittills, under 2018. Jag har varit mycket i stallet, och som jag har saknat det! Efter fyra härliga dagar i stallet tillsammans med tjejerna och alla barn, så åkte jag sedan på torsdagen in till stan och träffade Annie, vilket också var trevligt.
 
På fredagen kom tjejerna hem til mig och vi lagade mat och sov över vilket var mysigt även om det inte blev så mycket sömn. På söndagen kom Jannica, min bästavän hem till mig och vi åkte på en lite spontan tur till Kalmar med mopederna och fikade i Kalmarsundsparken, eftersom det var så fint väder. Så sammanfattningsvis har jag haft ett väldigt bra lov. :) Bjuder på lite bilder från veckan också, och ber om ursäkt för att det inte blivit så mycket bloggat här på ett tag.
 
 
 
 
#1 - http://siliiins.blogg.se

Underbart med stallpyssel :-)